När man inte vet någonting.

Igen igen igen. När man äntligen hittat fram, då ska det försvinna. Men det enda som finns att göra är att BITA IHOP; det är det enda som hjälper. Det finns vissa som alltid hjälper mig. Spin i skoken, och så finns det vissa som får mig att skratta oavsett allt. Människor kommer in i ens liv av en anledning, vilken anledning hade du? Att bara försvinna lika fort som du kom? Nej jag tror inte det, jag kommer få veta, snart. I alla fall är det det jag hoppas på. Annars får jag väl fortsätta leva med tankarna. Mitt liv går inte direkt under för det.  Fast jag vill, men du förstår inte. Det går inte en dag utan tankarna. Speciellt när man ska sova, då tänker jag som bäst. Det är kul att tänka på vad man tänker på när man ska sova / L . Alldeles rätt, och det är de små "obestämda" händelserna som förändrar livet. Jag ska skriva en bok : Sängtankar. Eller inte, men det skulle nog bli en rolig bok.
Vissa hör man ihop med, som paddlarna och dolmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback