Dag efter dag

m...För att vattenpölar är intressanta

Hela denna dagen var också förstörd, märkte jag efter ett tag. Det är han som snurrar runt i mitt huvud mest just nu och som vanligt blir jag irriterad. Kan jag inte få något viktigare att grubbla över. Speciellt störande också när man inte kan prata med människan. Men jag glömde av det när jag var i Borås med Jennifer, det var trevligt! Skratt och flum som vanligt, provhytten : ) . Vi två passar verkligen ihop, det var tur att vi insåg det. Fast utan dig hade jag inte haft de här tankarna hehe. Jo men det var bra, det är konstigt det där. Jag stör mig, men ändå har jag hellre det att tänka på än ingenting alls. Jag är underlig, precis som du säger. Min lärare sa att om någon är seg så tänker han att den är trögtänkt. Känns ju väldigt bra, verkligen. Klara glöm, glöm, glöm! Fast egentligen vill jag nog inte glömma. Eller jag vet inte. Det känns som jag inte vet någonting just nu. Men jag vet att jag blev glad när jag läste paulas kommentarer. Det fick mig verkligen på bättre humör! Men vet inte hur jag ska få tag på henne för att prata mer hehe. Får hoppas hon läser detta också och kanske skriver sin mejl eller något.
Telefon har alltid varit och kommer alltid att vara BÄST. Msn är inte bra, allt blir bara fel. På telefon kan man förklara om något blir fel. Om man nu vill förklara. Men vissa är för lata för det. Jag tror i alla fall att det är lättare att logga ut från msn för att man inte orkar diskutera än att lägga på i telefon. Eller nej, jag kom på att det nog är samma. Men telefon är ändå bäst, det bara är så. Där hör man reaktioner och förstår lättare om man sårat någon. Men för vissa kanske inte det spelar någon roll ändå.

Kommentarer
Postat av: paula

yes jag läste det här också, skriv din msn så lägger jag till dej :)

2006-11-22 @ 19:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback