Det äter upp dig när du ligger i din säng.

     
Det kändes sommar idag. Jag gick barfota och mina fötter blev smutsiga. Jag gillar det.


______

Det finns så mycket. Jag vet inte vart jag ska börja eller sluta.

Lovet har iaf varit typ helt underbart :) ! Det var Linnea, Julia och lite annat som gjorde det.
Vissa stunder kommer vi nog minnas bättre än andra. Och jag märker att det här inte funkar, jag finner inte ord. Det är mellan oss, ingen kommer någonsin förstå. Det är lika bra att skita i det och bära med sig det för sig själv. Kanske dela några tankar på riktigt med den enda som förstår stället. Jag vet inte, känner bara att det är för mycket ord för att skriva ner dom. Låter det stanna vid minnen och fantasier istället.

Det som är värst efter ett sånt här lov när man inte sovit själv en enda gång är att det blir så ensamt och tomt. Sängen står där som ett gapande hål och ropar ensamhet högt och tydligt. Men för att känna det som är bra måste man också känna det dåliga. Och det är värt det. Det och mycket mer!

Jag vill bara säga TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback