Det gör ont att veta men lika ont att undra

Dagens klädsel
? tröja: Hand t-shirten ;)
? byxor: cheapmondayjeans
? sockar: svarta med en kossa
? smycke: örhängen & klocka

Känslor just nu.
? saknar mest: sommar
? älskar mest: vännerna, livet och sol
? mest irriterad på: simningen och skolan
? stör mig på: omogna människor*

Dagens bra&dåligt, hiss&diss.
? Bra: att jag blev klar med engelskan
? Dåligt: att jag inte kan matte
? Hiss: SMS
? Diss: Att jag inte fått träffa dom jag saknar.

Att göra/måste göras.
? Idag: STUDA
? Imorgon: Nationella matte, köpa present, gymma och leta sponsorer
? I över morgon: Hobby <3 och utvecklingssamtal.
? torsdag: Det är ju imorgon. 
? fredag: Det är ju i övermorgon
? Någon dag så snart som möjligt:  Det finns så mycket, hinner inte ens det bästa.

Senaste personen som.

? Sov i din säng: Klara J Simonson :/
? Såg dig gråta: Mamma
? Fick dig att gråta: Hunden kanske?
? Fick dig att börja skratta: Pappa
? Du gick på bio med: Julia, Linnea och några andra.
? Skickade ett e-mail till dig: Ingen aning
? Skickade ett sms till dig: Fredrik
? Gjorde dig glad: Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback