Dom vet hur man dövar ensamheten

Nu känns allt nästan på topp igen (: 

I torsdags sov jag hos Linnea, det var skoj. Vi gjorde la inget nödvändigt som vanligt,. Klapplekar, dator och visslingar ;)
Fredagen tillbringades i mitt hus med Linnea och Julia. Hej och hå vi äter familjemiddag hela kvällen. Men sen gick vi en promenad till innebandynatta och assberg. Träffade några människor och jag var ful i mitt hår. Det var kallt som as och mina tår domnade bort. Och det är pinsamt när nycklar fastnar hehe.

Påskafton skulle väl vara helgens höjdpunkt kan jag tro. Det var roligt och på något sätt kommer vi nog minnas :)
Twister var väl det kvällen bestod mest av hehe. Det är riktigt kul. Dampade loss till gammal musik också, Linneas och Klaras boxningsdans. (y) "DET ÄR INGET ANNAT I MITT GLAS!!" Nej nej nej, talproblem haha.
Även fast det var lite kallt så gick vi en promenad, nu har jag också hoppat på den förbjudna studsmattan ;) . Promenaden kanske inte var den bästa, en var negativ och en annan kissenödig, och det fick vi höra. Men ändå gött. Och vi märkte inte att det var lerigt förrän vi kom in..
Sen kollade vi nog på film, då fick vi höra femhundramijoner gånger att Linnea pratade som Linus och jag förde diskussioner med mig sjäv eftersom ingen av dom andra tre svarade mig hehe. Jag hade ett otroligt kul liv där ett tag, ooh. :/ 
Linnea har egna internskämt; Procession med Paraply ;) ! Jaa, duschgrejer också.
Ska bara tillägga att vi motionerat mkt, känns bra - Skene-Kinna-Örby. (:


                     
     yeeah                                                                                                                                                     :P

          
det gick inte så              k & j goes fajni !             hjärtknäpp ;)
bra för linnea att
ta kort på
fyrverkerierna


Kommentarer
Postat av: L

fruktansvärt underbart bäst!!! <3 haha jag trodde verkligne ni lurade mig med glaset ;D haha <33

2007-04-10 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback