¤

Jag har tråkigt så jag kör på en lista. Tror jag på allvar att jag får det roligare då? Jag vet inte, men i alla fall, kanske bättre än inget.

Vad heter du: Klara
Var bor du: Skene
Trivs du där:  Jaa.
Brukar du läsa horoskop: aa, ibland
Har du körkort: nej
Favoritdjur: jag vet faktiskt inte.
Festar du mycket:  nee
Brukar du bli för full: nee
Antal kuddar i sängen: tre !
Äger du ett busskort: jadå
Vad åt du till frukost:  yoghurt och macka
Har du haft sex idag: nej
Hur svarar du i mobilen:  typ "hej det är klara!"
Antal timmar sömn inatt: för lite, som vanligt..
Sov du ensam: jaa :/ 
Din hobby: simning kanske, och hobby haha (:
Vad är det för veckodag: söndag
Vad åt du senast: äpple
Vem fick du sms av senast: linnea
Vem ringde dig senast: mamma
Vilka hårfärger har du haft: jag vet inte, typ brun kanske.. ?
Vad såg du senast på TV:  kan det ha varit prisonbreak?
Vad läser du för bok just nu: en komikers uppväxt
Längd: 179 cm , tror jag
Skostorlek: typ 40 :s
Hårfärg: röd ?
Är du kär i någon: naa
Vad gör du om ett år: drömmer mig tillbaka till nu.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland
Vilken parfym använder du: olika, amor amor bl.a.
Vilka skor använder du: typ cheap monday elr ngt annat (:
Dagens klädsel: svarta jeans och t-shirt * .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback