Jag har sett kärlek från båda sidor nu

Jag har inget bättre för mig. Tidsfördriv? Jatack!

Senaste

Låt du hörde: Båda sidor nu - Håkan Hellström
Film du såg: Smekmånaden !! (y)
Mat du åt: Kyckling, ris och currysås
Kram: Jennifer, tror jag. (:
Puss: Det stannar mellan oss.
Fest: Nooga..
Känslan: Glädje och lycka skulle jag tro !
Ilska: Igår på träningen kanske.?
Resa utomlands: Träningslägret i Tyskland, augusti 2006 ..
Glädje: IDAG ! Tack vare en vän!
Dröm: Jättekonstigt om ngn sorts innebandynatta. Och att jag och Linnea skulle köpa svenska filmer haha.
Boken du läste: "Ett annat sätt att vara ung"
Personen du träffade: Många, eftersom jag sitter i skolan. Men utanför den - LINNEA !
Personen du pratade i telefon med: Julia !! :) 
Personen du fick sms av: Linnea
Gången du åt en 7-eleven korv: Frågan är om jag någonsin gjort det..?
Gången du var utomhus: På rasten, jag och Jennifer vid Våra stolar ;) 
Gången du sov: På SO-lektionen, för typ en timme sen. Det gick verkligen inte att hålla ögonen öppna :S 
Saken du köpte: Balsam, tvål och en mindre god glass.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback