När jag höll på att drunkna tänkte jag på dig

Frågan är om det finns något bättre än sena aprilpromenader. :)
Samtalsämnena igår var ju verkligen varierade haha. Jag förstår inte hur vi kan prata så mycket om samma saker varje dag. Det tar aldrig slut, kommer det någonsin göra det? Linnea körde en snygg vinkning, tjiing tjiing * :)
Och det överdrivna svaret var också hett värre haha. Vi vet i alla fall hur man skrattar på riktigt.  -Hej, ser du mig inte?
-Nee?
-Men jag går ju där på andra sidan gatan.! Jag ser er..
-Ahaaa, är det du som kommer där med hunden? ;)
Ja, mer av sånt och mindre av vardagen. Just nu är det för mycket panik i mitt liv. Fast den la sig lite efter natten och dagens preliminära gymnasiebesked. Men ändå, det är sjukt vad man prioriterar.
            
vem pratar mest? (:                   alltid                                      <3







Kommentarer
Postat av: du vet

nu när det äntligen går att kommentera har jag ingen aning om vad jag skulle skriva. men det var nog ungefär att du har tärffa precis rätt med även detta blogginlägg. och oj viken bra svenksa :) HJÄrTA

2007-04-18 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback