som om lyckan var en fjäril

I see an enemy ! (:
Jajemen, gårdagen var kul. Våra egentliga planer blev iställda men Linnea och Klara tog tag i sina liv och besteg Kinnasten istället. Vi blev barn på nytt och jag tror jag hoppas att ingen såg oss. ;) Det blev seriöst prat också, som vanligt när vi är ute i den friska luften.. Våran dröm och att åka tre på en moped utan hjälm gick tyvärr inte i uppfyllelse, men det kommer fler chanser haha.
"I hear a.. BIL !"

"I think the hage [häjge] is here !"

Det blev många klockrena grejer igår, sånt bara vi förstår ;) Nya internskämt kanske, hehe. Men det gillas och jag vet inte vad jag ska skriva mer än att linnea är toppen ! (y)

 
 yeah, seriöst är tråkigt !

Kommentarer
Postat av: linneaa

oohjaaaa. bästbästbäst, jag ser jui förjöävlig ut på korten , haha , men seriöst är värdelöst ! :)

2007-04-22 @ 11:26:35
Postat av: Anonym

den verkar aldrig fatta att jag kommenterar. (N)

2007-04-22 @ 11:27:06
Postat av: klaraa

jaa, men det gör jag med, var bara tvungen att ha ngt kort ;) !

2007-04-22 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback