sparar känslorna till gryningen

Jinnerlund-medley (: Minnen väcks verkligen till liv när man minst anar det hehe. Sommarn <3

Nu har jag slösat massa tid på att umgås med jobbiga människor som jag bara stör mig på. Minilägret var ju verkligen toppen (n) . Kanske lite trevligare på kvällen, vi dissade och rymde lite. Natten var så tyst och skön.
Mys och prat på bryggan, kanske något kallt men annars så. Såg elden vid kinnasidan, det tyckte vi var ballt. Fast dom verkade vara rätt kassa på att hålla igång den.. ;)
Sen träffade vi "moppekillen" haha. Då kom alla stora äckliga paddor fram, tusentals ! Aah, jag och Linnea skrek högt, dom var verkligen läskiga! 
Vi hade telefontid ("telefonsex!!") en stund på kvällen också, såg nog rätt kul ut när alla gick runt och pratade i sina mobiler.. Men trevligt värre !
Det är äckligt hur lika vi tänker, kosmiska !!! <3 la
Det här blev en riktig "anteckna-blogg" men jag orkar inte.. 

Det är lätt att bli blödig och nostalgisk fast man bara bytt miljö.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den brann kasst ;)

2007-04-11 @ 21:44:51
Postat av: Anonym

elinö va det som skrev dt :)

2007-04-11 @ 21:45:26
Postat av: linnea

och månen var så vacker över taken, hon hade tappat allt igen, varenda mening, varje hopp, hennes utsikt var en botten, henns drömmar var en flopp. men ändå där vi gick, hon skratta till, hon prata på och höll sig vaken.. nu spelar ingenting någon roll.

2007-04-12 @ 18:13:26
Postat av: Anonym

jag orkar inte kommentera seriöst, klara is best,;) ! <33

2007-04-12 @ 18:20:19
Postat av: Anonym

förresten heter jag linnea :)

2007-04-12 @ 18:21:50
Postat av: la

VI HADE ALLT OCH FRIHETEN VAR ÄNNU INTE STULEN!

2007-04-12 @ 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback