allting blir precis som man förväntar sig.

min daag blev ju inte riktigt som planerat. men jag trodde det fanns en mening med att jag vaknade klockan kvart över sex så jag gjorde mig iordning för att sedan sätta mig på en buss till göteborg. där gick jag och ellen omkring lite innan vi mötte emma. sen begav vi oss tillsammans med elin till åh. där skulle det hållas bröllop, klockan elva trodde vi. men nej, marcus den jäveln hade sagt fel. klockan tre var det visst. fyra timmar för tidigt visste vi inte vad vi skulle hitta på men bestämde oss för att gå till elins torp. där fikade vi och hade det mysigt. till slut fick vi se brudparet och bröllopet var fint. det som såg ut att bli en hemsk dag blev en mycket mycket bra dag :) tack tjejer, det här borde göras oftare.

oj, vad social jag känner mig. fy fan. det är inte  min tid just nu.  
jagälskardig.

Kommentarer
Postat av: aaaaaa

det sista ? haha

2007-08-26 @ 13:36:10
Postat av: vvvvvvv

du är snäll klara, en bra kompis=) glöm inte de!!!!!!!!!!!!!:)

2007-08-26 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback