JAG ÄLSKAR MITT MENINGSLÖSA LIV

Jag hade just suttit i typ en timma med ett inlägg men tack, det försvann. Helt borta, åh vad jag är glad.
I alla fall är jag hos Linnea. Jag roar mig med att datanörda eftersom hon städar. Hon är inte bra på det, börjar med att dammsuga, det ska man göra sist. Men det kan inte bli värre än det redan är så det blir nog bra :)
Värt att nämna är att våra äventyr den här veckan har varit mycket trevliga. buss- och tågluffningen blev ju av till sist och mellerud är nog favoriten. Iof är åmål, alingsås och gällstad inte helt fel heller (: Mer av spontana infall tack. Jag orkar inte skriva mer så hejdå, klara och linnea är bäst,  <3´

image177  image185!image171   image176image179image184    , jag hade lagt ut massa bra grejer från låttexter också men dom försvann ju såklart med allt annat och jag tänker inte sitta och leta i en timma till efter alla dom så ni får överleva ;) Det kanske räcker med att LARS WINNERBÄCK ÄR BÄST OCH JAG LÄNGTAR TILL DEN 26 OKTOBER. <3

Kommentarer
Postat av: eb

haha ni är ju dumma, ni borde anställt städarkungen elin istället ;)

2007-08-18 @ 18:54:23
Postat av: Plättan

Vad är det för guldig (?) klänning du har på dig på bilden?

2007-08-19 @ 16:42:15
Postat av: J.K

ja vem längtar inte till winnerbäck?? jag gör det iaf : ) <3

2007-08-19 @ 18:48:47
Postat av: LINNEA

RYUDALS MUSEUM
! ! ! ! ! m
haha bäääääst"Q!! och jag är bra fdast ingen vet., bääääst, ääälsk

2007-08-19 @ 19:12:19
Postat av: ägaren

Rydalsmuseum-klänningen! (:

2007-08-20 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback