jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik

Sommarlovet invidges och avslutades med Linnea och Viktor, jag tror inte det kunde blivit så mycket bättre :)
För nu är det verkligen över, sommarlovet, jag undrar vart det tog vägen. Jag har inte en jävla aning. Imorgon är det nytt. Nytt, nytt nytt. På alla sätt. Vårat nya liv börjar då, eller är det kanske på fredag det tar fart på riktigt? Jag hoppas på det bästa men jag kan ju inte säga att jag ser fram emot det alltför mycket. Det finns så många olika perspektiv.
Jag vill bara säga tack till världens bästa underbaraste Linnea. Nu har vi umgåtts varje dag i 20 dagar och sovit över tillsammans 17 av nätterna. Det är konstigt att vi inte tröttnat, och att vi har haft saker att prata om heela tiden :) Men det finns inte en enda gång jag önskat att jag vore någon annanstans, utan dig, under de här tre veckorna. Det finns inte ord. ALLTID, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback