just idag är jag stark, just idag mår jag bra :)

Min underbara mor sa nej till övernattning idag. Jag trodde jag skulle gå under eller något. Det är sjukt. Men jag är i alla fall helt säker på att jag behöver flickan, det är positivt. (:
Nu ska vi få ytterligare några nätter tillsammans, BÅSTAD, wiee! Träna tills vi spyr, vi har ju något att sikta mot och motivationen känns helt okej faktiskt, ske; yeah yeah yeah.
Även om vi är kassa på att planera så känns det som att vi har relativt mycket planer inför träningslägret, bra eller dåligt vet jag inte. Jag tror inte vi ska göra som nätterna i husvagnen iaf; "Men ställ klockan, så går vi upp om typ en timma". Ja, precis haha. Men vi har gått upp tidigt och tagit vara på soltimmarna vid hedgärdessjön, mycket trevligt! :)
Jag har panik på allt jag borde ha gjort, klockan är tio i tolv och hur mycket har jag åstadkommit med min packning.? Men det löser sig imorgon när jag får besök klockan tio, elva sådär (?) hoppas jag. Vad betryggande det känns haha.


Grünberg 2006 - Båstad 2007 ska bli bäst!

Kommentarer
Postat av: lsma

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA; ORKAR INTE: MEN DETTA KMR BLI BÄST hjäääääääärta skene

2007-08-08 @ 00:05:57
Postat av: JK

båstad blev bäst! <3

2007-08-12 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback