Du satte fingrarna i halsen

Sandaredssimmet idag med :) ! Gick ju verkligen jättebra. Nej men det funkade iaf. ( : Jag gillar att vara på simtävlingar. Speciellt när det finns lite folk att glo på. Vissa är ju förjävla snygga..
-Ursäktaa? Hur säger du det här?
-Vaaah?
-Asså hur säger du den här klubben?
-Skeenee..?
-Aha, jag säger Schääänä, jag gör en undersökning!
: ) Klart roligast idag. 
Vissa är dissiga och undvikande och tror att det inte märks, haha. Jag och Linnea genomskådar allt.

UGP 1 nästa helg, jag längtar ganska mycket ! :) Inte efter 800 frisim :/ Men ändå, det är ju trots allt simtävling.
Palla mer.

Kommentarer
Postat av: undersökaren!!

det var nog på detta inlägget min förra kommentar skulle vara! haha, jag hade nästan glömt av det ;) undras vad han heter.! och HAN är snyyyyygg! ohh hundra ord till men palla

2007-02-06 @ 19:53:40
Postat av: Anonym

nu kan man ju missuppfatta lite, han jag undersökte (!) var inte värst snygg, men haha

2007-02-06 @ 19:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback