Min hjärna kokar :)

Sandaredssimmet idag! (Y) Trea på 200 rygg : ) OVÄNTAT men gött, måste skryta lite haha.
Efteråt följde Julia den underbara med hem. Som vanligt fick hon som hon ville, och vi tog en "promenad" och råkade hamna hemma hos Richard :) Såg ut som jag-vet-inte vad, inte braa men jag kommer nog över det.  Sedan när vi kom hem var det dags för den klassiska "familjemiddagen". Haha Julia är ju störd. Men då luktade vi tydligen rök :P Hon tog åt sig hehe. Jajemen det var skoj som as idag! Shulle gillade min brors keps (: Råkade ha på sig den när han kom in, det tyckte hon var pinsamt och jag tyckte bara det var kul. Jag har dampat loss och det var också kul. Det här låter verkligen stört och det är det, men jag älskar Julia och hon fattar. Jag är inte så mobbad som jag verkar ( :


Kommentarer
Postat av: Julia

jag älskar dig också gumman min ; ) utan dig vore jag ingeting, du förstår mer än vad du anar. och förresten så gilla rjag dig när du dampar

2007-02-04 @ 19:32:25
Postat av: Julia

jag älskar dig också gumman min ; ) utan dig vore jag ingeting, du förstår mer än vad du anar. och förresten så gilla rjag dig när du dampar

2007-02-04 @ 19:32:45
Postat av: du vet vem :)

skulle bara säga att du inte får bli sjuk igen för då kmr jag slå ihjäl dig när du simmar snabbare sen..!! åÅÅÅÅHH , fast iof pga dig så persa jag, typ iaf :)

2007-02-06 @ 19:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback