Regnbågsdiamant.

Ointressant dag...

DAGENS HUMÖR: Trevlig och Glad :)
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och polotröja
DAGENS FRISYR: Plattat
DAGENS MUSIK: Kent
DAGENS FILM: Inte en enda
DAGENS MAT: Köttfärssås och spagetti
DAGENS HAT: Berget
DAGENS ÄLSKA: Simträningen

DAGENS VILL: Ha sommar

DAGENS VILL INTE: Ha mer snö

DAGENS MYS: Bastun, intressant samtal med Elin.
DAGENS GÅ UPP: 7
DAGENS JAG ÄR: Trött på skolan

DAGENS HÄNDELSE: Vet inte.
DAGENS KÄRLEK: Musik och Glass 

DAGENS TABBE: Ingen idag faktiskt :)

DAGENS TOPP: Duscha varmt

DAGEN S BOTTEN: Att jag inte fick ngn semla.

Kommentarer
Postat av: elin (y)

DU VET JAG KOM PÅ EN POSITIV GREJ MED ATT VI INTE FICK NÅGRA SEMLOR IGÅR, TÄNK PÅ ALLA ANDRA SOM KOMMER BLI SÅ MKT TJOCKARE ÄN OSS BARA FÖR ATT DOM ÅT DEN DÄR SEMLAN ;) OCH JAG HÅLLER MED PÅ DAGENS HAT; BERGET, AAAAH! KLARA

Postat av: linneaaa

hej klara. skulle bara säga att semla är äcklig så var inte ledsen, det är bara bullen som är god, allt annat ushh ;) och sen var det hundra saker till men det är nog inte officiellt ;)

2007-02-21 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback