Samlar drömmar i fickan.

Det finns så mycket att berätta idag. Men jag orkar inte just nu. Vi får se om det kommer. Tror inte det haha. Men viktigast den här helgen var nog iaf UGP1, så jag kan ju nämna det. Kan inte komma över att vissa är föör snygga. Och att jag gjort bort mig typ hundra gånger. Men sånt är kul och vi kommer minnas årets UGP lika bra som förra årets, kanske t.o.m. bättre :) Jag tror aldrig jag har tyckt så synd om någon i hela mitt liv. Näsman. Förresten är det konstigt vilka människor man lägger märke till. Nu börjar jag bli trött och detta börjar bli osammanhängande :) Ska bara säga att jag och Linnea är bäst på att baka haha. Nu är vi tjockast i mark och våra nya liv har inte börjat så bra ( :
<3 !

tjockisen :P 
Den här får representera UGP. Den är iof från förra året och gissar att Linnea inte blir så glad nu, men det får jag ta :)

Kommentarer
Postat av: elin :)

vem är näsman? simmar inte han i mass? varför är det synd om han? har sett på flera ställen att det är synd om han, eller är det ngn annan kanske..`? PUSS

Postat av: Julia K

Man kan verkligen itne komma undan att PP och min snygging är hetast!

2007-02-13 @ 10:27:16
Postat av: Julia K

Man kan verkligen itne komma undan att PP och min snygging är hetast!

2007-02-13 @ 10:27:41
Postat av: julia

Man kan verkligen itne komma undan att PP och min snygging är hetast!

2007-02-13 @ 10:28:05
Postat av: julia

den fattar inte, jag skrev mer :(

2007-02-13 @ 10:28:29
Postat av: Anonym

HAHA , fuuuuuuuuuul bild, tur att man inte ser mer ;) ohh mygoood, vad jag gillar denna helgen !!! aaa tycka synd om honom ! och baka, yeaaah jag blir florsocker ;) osammanhängande, men men , han ääääääär snygg, jag tkr om simmar kroppar haha !! snyggsnygg. men du är bäst iaf

2007-02-13 @ 12:38:46
Postat av: LINNEA'

du kanske fatta vem det var från, men det var iaf från mig ;)

2007-02-13 @ 12:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback