This planet looks so cute but it's cold

Det var en trevlig kväll igår. Fast mitt öra värkte. Men jag överlevde med mina ipen.
Det känns iof inte som förr, alltså inte örat utan med oss tre.
Det är synd på ett sätt, men det känns ändå inte dåligt. Så det kanske är bra, aja det var iaf nice.
Smala Sussie. Yeah. En svensk oseriöst seriös film, eller ngt. Det är såna vi gillar.
Igår natt, eller idag natt (?), var en sån natt som man minns. Det har inte varit så på ett tag. Det kändes bra att veta att dom inte försvunnit, bara varit borttappade. Vi tog väl igen det vi missat.
Kanske inte känns så bra att mor min hört oss. Kanske var det bara mummel hon hörde, vad vet jag? Tänker inte direkt fråga. Men var nog inte så passande om hon hörde våra samtal ;) Men för all del; anteckna gärna detta.
Inkompetent, inkontinent, vi diskuterar iaf konstiga saker. Ovanligt konstiga igår. Eller bara seriösa och djupa.? Sånt man egentligen inte behöver bry sig om så mycket men som man ändå måste ha en åsikt om.
Elin somnade lite tidigare än mig och Linnea och sen vet jag inte om hon var vaken men hon var i behov av sin vita klocka ;) Undrar om hon kmr ihåg hehe.
Jaa, livmodern han ju ramla ut och Linnea ska bli porrstjärna. Och jag hatar rösten man får när man är trött och pigg samtidigt. När man är i det stadiet att man egentligen borde sova för man är trött men ändå är man vaken för man är för pigg förr att sova. Fast egentligen kan man nog inte kalla det för pigg :) Linnea pratade så igår och jag klarade inte av det hehe.
Det är läskigt att jag har glömt hälften av alla saker vi pratade om typ i slutet. Alla djupa saker på tidiga natten kmr jag ihåg, men inte den senare hälften. Jag kanske börjar bli gammal.
Det här blir mobb och jag är irriterad. Jag får nog ta det en annan gång. Eller så gör jag inte det men sammanfattningsvis var det kul igår. :)

Kommentarer
Postat av: LINNEA, my (new)found lover

haha, vadå porrstjärna? never!! haha däremot kommer jag ihåg alla saker som pluppade upp i mitt huvud, om hon som hade rosa/lila hår och bodde i Svenljunga, inte vid lilla matstället utan vid ninas resebyrå, vid älgen ;) haha ska skriva i min blogg nu,

2007-02-24 @ 13:10:58
Postat av: Elin :)

haha jag kommer inte ihåg när jag pratade om min vita klocka, känns bra att jag pratar i sömnen!! haha. ooonej det känns inte som längesen-förr, men inte som nyss-förr heller, för allt är typ normalt. eller nåt jag vetefaan. det löser sig och livet är en brustablett. älska smala sussie och krya på örat så att du kan simma snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback