Allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om

Ojojoj vilken trevlig kväll igår. Och natt också. (Y) HOBBYN FÖR ALLTID, lika bra som vi trodde. Nästan bättre tkr jag.
Offside vet jag inte om jag gillade, fast jag och Linnea var tvunga att vara hyperkoncentrerade eftersom det kostade hela 50 KRONOR att hyra den. :) Men jag tror inte vi var det iaf, vissa är ju mobilnördar hehe. 
 Vad gjorde vi sen? Typ drygade och körde vårt vanliga snack :) En aning för högt kanske! Pinsamt, men som sagt lever man ju bara en gång.
Såklart tog vi kort också. Fina, verkligen FJORTIS haha ( : Och så skriker man PORR i hela huset ..
Trevligast var nästan det hastigt bestämda besöket. Banana och Andreas kom och hälsade på klockan tolv. Mor i familjen kanske inte uppskattade det övermycket hehe. Tittade på söta filmer från förr, alla var små. "Ska jag öppna dörren" :P.
Sedan blev vi matade med bananer, det var gott. Efter det var det dags.
Smarta pojken Andreas glömde mobil och "pengagrej". Det fick han hämta idag. /Anteckna.
Vi blev överlyckliga över snön också. Och Linnea är bra på att slänga knivar i golvet haha.
"Men jag kanske inte vill ha blött vatten på mig". Oh.
Minnen. Kmr aldrig glömma. Vad som än händer. Vi.  <3

Kommentarer
Postat av: LINNEA !

DU SÄTTER GULD PÅ MINA DAGAR!

2007-01-21 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback