Jag tror vi flyr.

För tillfället har jag en ganska bra känsla i magen. Har ju inte direkt varit så hela dagen men har ju haft en trevlig kväll. Vi kommer iaf leva länge. :)
Min röst är verkligen störd idag, för er som vill anteckna. Nian :P Jag ska alltid göra bort mig, kan ju aldrig sluta skratta.
"Benny ligger mest på övervåningen men kommer ner när vi tittar på teve på kvällarna och följer med mig ner i källaren och så" :) . Förlåt Linneas mormor, men det var kul.
Och Linneas man har varit med i en bilolycka eftersom han var full och went on drugs, haha.
Oj vad jag gillar att träffas mitt i veckan.
Ett bett på glassen :) ! Usch, man kan ju undra.

Och jag har ställt till det med alla. Mest med Julia kanske men det är nog lite mer löst nu iaf ! Braa, för jag vill inte förlora dig, du är underbar <3 Du är en del av mig som inte får försvinna.

Och Elin, känn dig älskad du också! Minnen som aldrig får glömmas bort. Jag lärde dig prata och det finns ingen jag känt så länge. <3

Får inte glömma Jennifer. Det är helt sjukt, shit vad jag hatade dig. Men nu är allt det gamla som bortblåst. Skulle inte klarat mig utan dig hjärtat. HELGEN! :)




YEAH. 


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar dig gumman, och du ha rinte ställt till det, utan det är jag som ställer till allt. Du betyder mest, jag vägrar att förlora dig. Vi måste träffas du jag och hon, den söta. Du är också söt. JKL5 föralltid, ni betyder mest, utan er går det verkligen rakt åt pipsvängen!

2007-01-28 @ 14:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback