Därute doftar det av sommarns alla dofter

Anteckna, men jag har faktiskt tråkigt och är inte det minsta trött.


Tag fram din mobil

Vem ringde du senast : Tobbe

Vem ringde dej senast : Linnea

Vad står det i ditt fjärde mottagna sms : Hej Klara. Jag älskar dig cpmkt. Jag kmr sakna ihjäl mig. Jag har kommit på att du är den enda jag saknar, alltid. Svenska 43. Men va fan då vet jag ju iaf att jag verkligen vill ha dig, för att jag saknar dig alltså. Jag skriver bra sms. Men jag skulle bara komma fram till att du är det absolut bästa i mitt liv. nnea;kåa´<3

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms : Hanna

Vad står det på ditt 10:de skrivna sms : Okej, kvar i seglora, hur länge? Jag har jobbat fram till den här veckan och nu har jag mest slappat och varit med vänner typ :) sj? Puss <3

Har du nått i utkast : jaa

Vad är ditt rekord på snake : Jag har inte snake och minns inte vad jag hade..

Vad har du för kontakter som börjar på J : Jalmestam, Jana, Jenni, Jennifer, Joel R, Johan, Johanna, Jonas Söderberg, Jonna och Julia

Har du privat nr just nu : nee

Hur många låtar har du på din mobil : 8 stycken, om det är dom man lagt in själv som man ska räkna..?

Vad har du för bakgrunds bild : schnyggingkortet på mig och linnea (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback