.

Senaste 
Låt du hörde: Patrik Isaksson,? rix fm, uuh
Film du såg: Var det strandvaskaren, eller Wallander?  
Mat du åt: Knäckebröd om det räknas ;)
Kram: Riickard ;) ! haha, oväntat.
Puss: Tobbe.?
Fest: Bocksten hehe, det var en fest för mig..  
Känslan: Lycka skulle jag tro
Ilska: när linnea informerade mig om att vi fortfarande inte fått våra 300 kronor för dom fula väskorna
Resa utomlands: Språkresan, Tyskland, haha !
Glädje: IDAG, tack helg
Dröm: Om massa fåglar och en av människorna som gjorde helgen lyckad : )
Boken du läste: ooj, ingen aning. inte inne i en läsperiod just nu ..
Personen du träffade: Mamma och pappa?
Personen du pratade i telefon med: Linnea!
Personen du fick sms av: Linnea!
Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig..
Gången du var utomhus: när jag gick hem från tåget för typ en halvtimma sen.
Gången du sov: inatt 
Saken du köpte: simglasögon och simglasögonsband (:

Kommentarer
Postat av: nnea

hahahahahaha jag är chockad över allas våran rickard
! :) han är kul filur .

2007-07-02 @ 18:16:45
Postat av: kåa

ohjaa, samma här! shit honom gillar vi; SOM VÄN ! hahahah ;)

2007-07-02 @ 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback