hon känner efter om det här är att vara fri

Nu är jag hemma efter en regnig vecka i varberg. Under förväntningarna, till största del. Fanns en del överraskningar som piggade upp. ;)
Jag vet inte hur många blogginlägg jag har velat skriva, med det är iaf många. Synd nu att jag inte kommer ihåg ett enda.
Jag kanske delar med mig av en lite längre version och några bilder (finns dock några på
http://klaradenrara.bilddagboken.se hehe) någon annan dag för nu tänkte jag bege mig till min alldeles egna säng (tack för att jag slipper madrassen!) och kolla någon film.
Imorgon när jag vaknar har jag en dag tillsammans med Ellen framför mig, det ska bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: JK

Ja det var skoj, synd att du int ekom ihåg alla skämt : ) haha! jaja men men nog om det!
: )

2007-08-01 @ 07:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback