Nästan borta vid Kärleken

"Aha, är det dom från Ystad?"
"Jaaa.."

Jag kan inte skriva något bra om helgen i Varberg, det finns för mycket. Än en gång ska jag säga att sociala människor är bland det bästa som finns. Jag tackar för att det finns dryga sandaredsbor som man kan skratta åt;
"Svenska filmer är bra, bla bla"
"Och så var det en gång, då fastnade min kompis i hjulet"

Jag måste nog erkänna att jag kanske inte är så bra på att styra, men vi får se det från den ljusa sidan; han slapp hamna i vattnet :)

Jag kommer från Lidingö. Pappa e chef över Ericsson.
Ibland undrar man verkligen vad saker beror på. Nej det är inte slumpen, det är ett som är säkert. 

Jag hänvisar till
Linneas blogg istället.
"how much for, how do you say it in swedish, skjuts?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback