Allting blir precis som man förväntar sig

Jag tror det var bra att det regnade på midsommar. Jag hade verkligen inga höga förväntningar på kvällen, kanske just därför det blev så bra. Egentligen en helt vanlig kväll hos Linnea, men på något sätt var den speciell och jag tror den här helgen blir en sån som man kommer minnas långt, långt efter. Även fast vi klagade på det ösande regnet var det nog bra, behövde bara ge oss ut på en kort tur för att hämta innehållet i dynboxen och vi slapp bli desperata och fick ägna oss åt det vi gillar mest :) För övrigt är strandvaskaren en förjävla bra film, den har dom verkligen lyckats med. Ja, det är den bästa fast vi sett den innan, precis på den hårfina gränsen. Och det är konstigt att jag inte har några märken efter Linneas naglar som skar in i min hand haha. Ooh, jag har en bra känsla i magen när jag tänker tillbaka på kvällen.
Gårdagen var inte helt fel den heller. Tack vare det fina vädret fick vi till några fina kort, och tack vare fina kort fick vi oss många skratt, och tack vare många skratt kändes allt på topp. Linnea och jag är bäst på lyckade infall och efter inte alls lång tid fanns ett tält uppställt i Linneas trädgård. Jag vet inte hur många gånger jag har hört att det verkligen ser ut som en camping. Det var riktigt mysigt och efter en film, efterlängtade jordgubbar och nattmacka fick vi andas in sommarnatten. Ett dött Kinnasten kunde inte varit bättre och när vi satt där mitt i vägen förstod man varför man lever. Jag tycker om den tjejen så det gör ont. nnea;kåa´ - alltid !
Det finns så mycket mer som ingen kan förstå så vi håller det för oss själva, förutom att det blev en himla massa i stil med "men dom är ju bra, dom torkar ju.!" . TACK.
image148
fler bilder kmr, men datorn dampar loss.

Kommentarer
Postat av: nnea

haha, vi är allt bra vi, och nu har jag glömt allt jag skulle skriva, men aah, vi är bäst, jag vill göra detta 583925 ggr till, jag älskar dig. nnea;kåa´

2007-06-24 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback