då slösar vi bort våra liv

Jag har gått runt och varit i extas hela dagen idag, som min kära Linnea uttryckte det :) Det är tack  vare simningen med elfsborg igår. Det är konstigt hur två timmar kan göra så stor skillnad i tillvaron. Det räckte nästan med att bara komma dit så var motivationen bättre än någonsin och nu känns allt verkligen bra. Dom på jobbet måste trott att jag var störd eller något, var och varannan minut dök det upp ett fånigt leende i mitt ansikte, men jag kunde inte hjälpa det. Tankarna och alla minnen gör mig lycklig ända ner i tårna. Det här kan inte bli annat än bra och jag är glad för att människorna inte var helt opå. Det här kan öppna nya dörrar och jag tror vi ska vara tacksamma. Det är inte alla som får chansen.

Bara för att Linnea och jag var så snygga i helgen bjuder jag på några bilder.
   <3 nagelacket ;)
haha, för vi har solen i ögonen (y)

Kommentarer
Postat av: linneaaaaa

för att vi är absolut snyggast ;)
och bästiiii ! (:
shit, min extashet kmr inte lägga sig än på ett tag . hahahahahaha, imrogn, i helgen omg ! ;) hjärta

2007-06-27 @ 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback