It´s dangerous to live I am told

I fredags var det favorit i repris hos Anna och jag kände mig omtyckt som Klara Simonson, med ett S haha ! (:
Med bl.a. telefonprat, kära återseenden och mopedåkning blev det mkt trevligt i det stora hela, kunde kanske slutat lite bättre iof men helt klart värt att minnas. Och ni får gärna anteckna ;) !

Nu vet jag och Linnea iaf hur en McFlurry cornetto jordgubb ska se ut haha.  
Och det är modernt att tappa enkronor i glassen också, dagens höjdpunkt i gbg.

image125

Kommentarer
Postat av: mannen

haha det klart, men vet vi verkligne hur det ska se ut :O ? haha

2007-06-03 @ 23:58:00
Postat av: mannen 2

haha nej kanske inte, snarare hur det inte ska se ut ;) men nu vet jag, tror jag..

2007-06-04 @ 11:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback