Jag har en dold talang som ingen verkar se

Man kan verkligen förvånas av människor. Jag gillar att bli förvånad. Jag har blivit förvånad så det räcker och blir över den här helgen. Man kan nog inte få för mycket och jag gillar socialt folk som man kan vara sig själv med. Nya bekanskaper är alltid trevligt. Dryg, jag gillar det. Festis är gott men släcker inte törsten, kom ihåg det! Jag är glad, känns inte som att det kan bli mycket bättre. Men jo det kan det, och sämre också, speciellt efter omständigheterna men det spelar ingen roll för just nu känns allt på topp och onödiga utläggningar är bäst. Och detta låter som när jag skrev blogg för typ ett år sen, helt osammanhängande och hej jag är liten men jag orkar inte anstränga mig så det får bli såhär. Jag har väldigt lätt för att leva på meningslösa händelser men det är väl sån jag är. Jag tackar någon högre makt för varberg, bocksten, fint väder och socialhet.
Vindblås och slarvbulle.
Välkommen! (:
LA

Kommentarer
Postat av: la

ashit , jag håller med dig, varenda ord ! jag är kass på att kommenterra ;) haha nnea;kåa´ wieeee

2007-06-30 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback