nånstans där så blev jag den jag är nu

Så var skolavslutningen 07 över och det är verkligen sommarlov. Jag vet inte hur det känns, har inte hunnit känna efter än men jag tror vi kan se tillbaka på tiden med ett leende.
I torsdags var det iaf mingla i mark, och det artade sig. Hoppade på tåget till Vbg men i Skene gick vi av för vi orkade inte, kul att betala i onödan. Jag vet inte om det var rätt beslut ;) , men jag hade faktiskt riktigt kul i kinna när man fick spendera tiden med tobbe och andra, han är underbart klockren. Tyvärr blev det inget av fyrkanten mellan mig, julia, tobbe och snygg-erik haha. Nej, det var lyckat, vi skrattade massor, träffade nygammalt folk och jag var glad.
Igår var det Vbg, det kan diskuteras. Trevligt ja, men det kunde varit mycket bättre också. Fast nej, jag är nog nöjd.
Vem vill gå i ettan nu? Alla, alla ;)
TACK.


Kommentarer
Postat av: LLLLLLL

jag håller nog med, det började iaf bra igår :)

2007-06-16 @ 13:49:07
Postat av: till hon med dom fina lockarna, från klara (;

jaa, så var det.! men man kmr ihåg slutet bättre så därflr tror man att helheten var tråkigt fast större delen var kul. elr ngt.

2007-06-16 @ 17:58:21
Postat av: J

jag tycker att vi har haft den bästa helgen på länge, den får vi göra om 1000 ggr, ja tyvärr blev det ju ingen fyrkant men vaddå det kommer felr tillfällen dock inte med snygg-erik : (
JKL föralltid

2007-06-19 @ 22:16:45
Postat av: J

jag tycker att vi har haft den bästa helgen på länge, den får vi göra om 1000 ggr, ja tyvärr blev det ju ingen fyrkant men vaddå det kommer felr tillfällen dock inte med snygg-erik : (
JKL föralltid

2007-06-19 @ 22:16:53
Postat av: J

jag tycker att vi har haft den bästa helgen på länge, den får vi göra om 1000 ggr, ja tyvärr blev det ju ingen fyrkant men vaddå det kommer felr tillfällen dock inte med snygg-erik : (
JKL föralltid

2007-06-19 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback