Söndag 17.6.07

Som en meningslös söndag fast med mer mening än ingen alls. Ingenting kan vara meningslöst med Linnea. Men det var en såndär jobbigt slö dag när man vill göra något men inte kan komma på vad. Det gick åt minst två timmar till att komma på vad vi skulle göra men när vi efter två timmar inte åstadkommit någonting bestämde vi oss för att ge upp. I alla fall samlade vi lite kraft och begav oss hem till Linnea. Vi hade inte så mycket mer liv där. Kollade film typ. Och efter mycket tjat om vem som skulle ha hjälm på sig blev det en kort tur på Viktors moped. Var det lite av drömmen om att åka tre på en moped som gick i uppfyllelse.? ;)
Nu har jag fyra veckor med jobb framför mig, känns sådär. Måste erkänna att det inte låter lockande, men jag måste väl överleva.

begravning, tant, flodhäst som gör magplask; vad mer kan man begära? HAHA.
"Men det ser jättekonstigt ut. Det ser ut som om det är din framsida, och att din fitta är där, det är den väl? Eller var är den?!"


Hon känner efter om livet kan va lite mer
Det är såna dagar som vänder allt upp och ner

-fan att känslan ska komma tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar ditt jobb mer än något annat!

2007-06-18 @ 13:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback