det är natt, och det är ganska kallt

Igår hade jag födelsedagskalas med Julia och Linnea :) Mycket mycket trevligt. Tyvärr blev ju Elin sjuk, keligt men det kommer fler tillfällen. Min present jag fick var finast någonsin, jag gillar sånt man kan spara och bli glad av.
"Nu börjar den där fittklådan igen!!"
Och evaäpplet gjorde också ont hela kvällen, det fick vi höra haha.
Vi skulle ju titta på älskade SUN TRIP men vissa blev trötta och somnade. Kul liv, men det var iaf gött. Vaknade tidigt och gick och simmade, ännu göttare :) Jag har svårt för att återberätta saker känner jag, det låter alltid fel och inte tillräckligt bra så jag lägger av. Bjuder på några bilder (Y) JKL !! <3

                     
Det är inte lätt att hitta bilder när alla ser normala ut, så ha lite överseende. :)


Kommentarer
Postat av: din vänster hand !

kan ju undra vad jag går på.. ser ju helt borta ut :) haha <33

2007-03-11 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback