Du förtjänade en nominering för rollen du spelade.

Alla dessa jävla spel och roller. Jag är trött. Alla falska människor som tror sig för mycket. Men det är tur att jag i alla fall har några andra. Några verkliga, sanna vänner. Jag skulle inte klara av livet utan dom. Det här blir patetiskt. Jag bara känner hur mobbat det kmr låta i andras öron :) Men jag orkar inte bry mig. Man ska stå emot och le, det är det allt går ut på. Man ska sitta tyst, låta livet gå förbi utan att göra sig hörd. Följa alla andras vägar.
 "...Det gäller att bli älskad och hitta sin plats och finna sig i den. Det är ett spel, en tävling. Alla låtsas, spelar, räddar sitt eget skinn. Alla är falska..."
Det är nog det bästa sms jag fått, Linnea. Ganska längesen, men det fastnade och jag tänker på dina ord ofta. Speciellt just nu när det falska är så tydligt i min värld. Jag önskar att alla kunde förstå. Det finns så mycket mera.
"VÄRLDEN ÄR EN SCEN OCH LIVET ÄR TEATER"
 
                        
Jag saknar och längtar och minns.

Kommentarer
Postat av: DU VET!

med andra ord är detta inlägg tillägnat kära underbara linnea :) haha , måste ju bara inflika, att förutom det undebart smarta i smset , så är det även jag osm tagit kort på solUPPgången! så klara ta inte åt ddig äran ;) du är bäst , yeaaah ! med andra ord, linnea är bäst, och klara med då (Y)

2007-03-09 @ 16:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback