För en tid som bara går och aldrig kommer igen

För ett år sen, ungefär, var jag och Elin hos Linnea. Det var schlagerkväll.
Jag minns för det var så bra och det känns nästan som igår. Vi dampade loss till Kamelont och tog massa fula kort. Linneas Mi Amore-ryck som vi härmat så många gånger efter det och aldrig kommer att glömma. Om jag inte minns helt fel var det då vi drev med Daniel också, shit vad kul vi hade. Och vi åt tacos, det kommer jag ihåg för bilderna; Före-Efter :P Det var ju såå kul, elr inte, haha !
Jag hade velat återuppleva det idag, men det funkade ju inte så bra eftersom Linnea var upptagen. Och jag har haft astråkigt hela kvällen men hade ju fått komma till Karin ;) Bra att få reda på det så tidigt hehe, men det kanske bara var fyllesms.? Aja, i alla fall så minns jag hur vi skrek när Carola fick poäng, det hjälpte inte.. Och vi satt i soffan och åt godis och hade det bra.
Nu har det typ gått ett år sedan förra våren. Snart är det 1 april som var ännu bättre är schlagerkvällen. Det finns väldigt många minnen sen då, det var vår tid. <3 Det känns inte som jag minns helgerna lika bra längre. Alltså dom som är nu. Dom betyder massor men dom glöms bort mycket snabbare, vad beror det på?  Men nästa helg ska vi göra till något minnesvärt, något speciellt. Och jag hoppas verkligen att 1 april-helgen är ledig, det känns liksom som om det är vårat :) . Det känns som jag aldrig kommer glömma, men man gör nog det.? Roma Pizzeria, jag ler vid tanken. Allt hade blivit så pinsamt egentligen, men det löste sig så bra. Det är Linnea, Klara och Elin från Skene SoIS :) . Och nu kom jag på att det är mycket tack vare dom som våra helger varit kul. Det kanske är det vi ska ta tag i, telefonen .* Åh, jag känner mig ganska lycklig som har så underbara vänner. <3


Kommentarer
Postat av: LINNEA

oooh, !!! <3

2007-03-11 @ 18:24:21
Postat av: elin

oooh klara jag saknar helgerna !!!! asså Våra helger !

2007-03-11 @ 20:51:25
Postat av: elin

oooh klara jag saknar helgerna !!!! asså Våra helger !

2007-03-11 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback