I en plastburk för oss unga

När man väl fått det man vill ha, vill man ha något annat. Nu har våren äntligen kommit och nu vill jag ha sommar. Jag har typ fått mani på att titta på bilder från i somras. Det känns sådär, jag blir ju typ sjuk av längtan :) 
Jag har i alla fall konstaterat att folk blir glada av våren. Idag satt jag i skolan och tittade ut genom fönstret och det var många många fler är vanligt som var ute och gick idag. Och människorna såg så lyckliga ut. Det smittade av sig. Nu är en bra tid och jag längtar till helgen ;) 

        
För att det var en riktig sommardag, hos Linnea
                                     
        
För att Freddan fyllde år igår och för att simma är kul

                                      


                                                                              För att jag tycker man ska våga
(Och om jag inte säger att jag inte tagit det här kortet får Linnea säkert damp. Jag har inte tagit det här kortet!! :P)


Kommentarer
Postat av: linneaaa

haha , framställ mig gärna som ett cpbarn! linnea är bäst !

2007-03-15 @ 14:46:04
Postat av: Klaraaa

Haha jaa, det gör jag så gärna ;) Men alla vet att du är underbar!

2007-03-15 @ 17:40:07
Postat av: Freeedan

Snygga bilder fint skrivet =)
Ps.Bananböjarna

2007-03-15 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback