Ibland blir det bara för mycket för mig

Hela helgen har tillbringats hos Linnea, kan ju tro att mina föräldrar slår mig ;) Men det har i alla fall varit otroligt bra. I alla fall till en början, sen sket det sig men det blev bra igen !
Det är visst någon som är tillbaka.
I fredags skulle vi kollat skräckfilm men blev inte så, vi pratade i telefon istället. YEAH :) Det blev några stycken, men boråsarna var nog roligast hehe. Hallal och Fläskfilé. Och Mexicana ligger i Kinna, såå blåsta är vi inte.
Hej jag heter fyrkant och undrar vad ni vill mig. Heter du Fatima? Du kommer från Portugal för där hade jag en kompis. :)
Victor har helt klart hetast röst, jag gillar skånska och det är kul att driva med folk som bor långt borta.
Skeneborna var också kul :) Tyvärr blev det ju inte ngn träff men telefon funkar ju det med haha. Montessäri *.
-Har du laddat på din mobil?
-Jaaaa.
-Du har Telia va?
-Va? Neej, jag har 3 !
Bra att jag har så bra koll på vem jag pratar med, ( :
_________

Igår var vi i Borås på dagen och inhandlade varsin skiva och film (Y) Han på Donken borde öva på att hälla upp glass för han var kass !! Mysko folk med solglasögon och Sverige-keps haha.
När vi kom hem gick vi en liten promenad på Kinnasten, tog kort och gungade (; Sedan var det väl dator som gällde ;) Det gick bra till en början, FLABBADE som as hehe. Kan undra varför. En kommentar han gjorde. :P .. HAHA. Klara har alltid rätt, Finisheda och Vesta.
Sen blev det ju som det blev och jag var knäckt. Som tur var löste allt sig, efter många om och men, hehe.
Kollade på Tjenare Kungen som var mycket bra. "Åh jag spyr!" Och 38 minuter på The Grudge, sen blev vi trötta. Då fick Miffo bli helgens sovafilm.
Nu har jag skrivit en uppsats om sånt som ingen annan än jag och Linnea fattar. Skulle kunna skriva ungefär lika långt till men jag tror inte det behövs. Det är redan tillräckligt mobbat.
ks <3 la , alltid


       

Just nu längtar vi till Ugp2, iaf lite, och 30 mars :) !

Kommentarer
Postat av: vesta (:

åhhh! kmr inte ihåg allt jag skulle kommentera, men där satte du spin på skoken eller hur det var :) och kommentaren han gjorde var roooolig, och det är bra att vi vet exakt var, jag ska komma ihåg det. och han med solglasögonen var ju asskum :s haha , LINNEA OCH KLARA ÄR BÄST, du är från och med nu min gudinna :) <3

2007-03-18 @ 22:43:30
Postat av: Anonym

´jag ser ju mongo ut på kortet xD haha "!

2007-03-18 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback