Jag kan inte tro att jag fortfarande lever

Känslan, den går verkligen inte att beskriva. Hjärtattack ungefär. Jag tror Linnea vet, hon kände typ samma tror jag. Man var inte förberedd, eller vågade inte hoppas (: Men vid korsningen, ojojoj. Nej det var bland det sjukaste och roligaste i mitt liv haha. Det här kan man leva på länge. Vi håller allt för oss själva, sakerna ingen kan förstå utom vi. Hjälp mig att inte glömma, fast det är nog ingen risk att jag gör.
"Är inte han med i teve?? " - Kvällens ;) .

Jag säger också farväl till vackra Skene för ett tag. Ooh, torsdag, låång tid. (y) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara säga att jag vet precis, haha, fy faan, chocktillstånd ! :) omg. 87549758927892 i puls.

2007-03-31 @ 18:11:58
Postat av: Anonym

opch det vore förjävla mkt bättre om du var hemma, och nu borde jag ge mig av till badhuset, men min motivation är itne på topp, men jag får väl ta mig i kragen och cykla dit, kan glädja mig med att tänka på att jag ska få cykla hem sen. heh, jag har ett keligt liv. och ingen annan behöver veta detta men jag skrviet det ändå.-.

2007-04-02 @ 15:52:46
Postat av: Anonym

ja skoja allt är på topp :)

2007-04-02 @ 20:45:35
Postat av: julia

Kom hem nu!! Jag saknar dig så jag tror jag dör! Men som tur är så får jag träffa dig imorgon förhoppningsvis om inte din mamma förbjuder dig : ( JKL5 föralltid!

2007-04-04 @ 15:06:08
Postat av: Anonym

hej, skulle bara påminna dig om att det är idag du kmr hem. om du hade glömt bort det elr ngt <3 haha

2007-04-05 @ 14:53:49
Postat av: Anonym

du är kass på att uppdatera din blogg ! :)

2007-04-08 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback