Tänk att vi ligger här du och jag i en tystnad vi inte valt

OJOJOJ, shit hobbyn är verkligen bäst ! Visst det kanske inte var den mest speciella gången men kommer nog ändå minnas det som något bra :)  Emma och Jasmine - Favorit i repris. (Y) Braa att vissa tabbar sig varje gång bara haha. Men telefon är kul, det kommer det alltid vara. Egentligen skulle gårdagens kväll varit askelig, satt vid en dator och gjorde typ ingenting, men ändå. Det känns gött. Beror la på sällskapet, och kanske några samtal ;) Som vanligt kan jag ju inte minnas det bästa när det väl gäller men vet att vi skrattade, mycket ! Somnade rätt tidigt för att en viss Linnea var trött, men kunde i alla fall få ur henne några djupa ord innan. Det var bra och det räcker ju att säga en halv mening för sen fattar båda..!
Idag vaknade vi relativt tidigt och gick upp och åt frukost, men sen drygade vi i sängen två timmar till. Jag fattar inte haha. Tittade lite på Populärmusik Från Vittula, den bästa filmen <3 . Jarmo och Saj förlåt. Sedan bar det av till gymmet, så lite duktiga har vi allt varit.
Ska bara tillägga att det är VÅR. Det känns verkligen i kroppen, det är något speciellt med våren. Kanske för alla minnen, jag vet inte. Det är iaf bra. :)
Mindre bra är att Linnea ska till fucking fjällen när det är UGP2 !! Jag kommer döö. Du missar det bästa. OFLYT kallas det. Men det löser sig, vi har ju en helg kvar innan det gäller. ( : 


?lska

Kommentarer
Postat av: klaras muskler

ohh, du är bäst, jag orkar inte skriva blogg! men ohh <3333 hjääärta!

2007-03-13 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback