Vi gömmer oss i mörkret.

Hej jag heter Elin och jag ska ta bussen hem snart, känns bra (y) ! Haha, tack för att du kom till UGP och förgyllde min dag (: . Det var då man fick sina skratt. Jag blev grovt dissad men det gör inget. Simningen gick bra, jag är nöjd. Nästan.
Jag vet inte vad som hänt, men jag känner mig inte som jag borde. Dom bästa förutsättningarna finns men ändå är det något fel. Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?
Jag kanske ska blicka framåt och satsa på att längta till träningen och cykeläventyr med Elin. Men jag orkar inte riktigt. Det enda jag vill just nu är att det ska bli fredag. 
Jag mår illa och vill spy.!

Kommentarer
Postat av: cyklaren som alltid säger så gryyymt bra saker(:

KLARA VI SKA HA PSYKOLOGSAMTAL NÄR VI CYKLAR SEN, FÖR JAG KOMMER BLI HELT JÄÄVLA STÖRD ANNARS! ELLER AH, MER ÄN VAD JAG ÄR NU ;) ÅKER DU PÅ FREDAG REDAN?! ÄLSKAR DIG ÄVENTYRAREN, UGP2 -07 VAR GÖÖÖÖÖÖTT (Y)

2007-03-27 @ 15:57:59
Postat av: Anonym

du har slutat skriva om mig , buhhuuuuuu! :)

2007-03-28 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback