blanka golv.

DAGENS HUMÖR:  rätt glad och inga abstinensbesvär ;)
DAGENS KLÄDSEL: kommer senare
DAGENS FRISYR: kommer också senare
DAGENS MUSIK:  håkan hellström
DAGENS SAKNAD: sommar
DAGENS LÄNGTAN: imorgon
DAGENS HAT: att mitt nya liv går dåligt
DAGENS ÄLSKA: rabarberapaj, sol och kära återseenden
DAGENS VILL: sova just nu 
DAGENS VILLE INTE:  ha prov
DAGENS MYS: får väl bli efter träningen, om man kan kalla det mys haha
DAGENS GÅ UPP:  fem över sju
DAGENS JAG ÄR: övertrevlig haha
DAGENS MAT:  grillad lax med klyftpotatis
DAGENS TROR: att man fantiserar för mycket
DAGENS HAR: ??
DAGENS ORKA: studa i helgen


Dagens klädsel.
? tröja:
  t-shirt och min nya älskade kofta ;)
? byxor: gaamla ginajeans
? sockor: svarta med ngn slags figur på
? frisyr: skitful tofs
? smycke: guldhjärta runt halsen, klocka runt armen och tre pluppar i öronen

Känslor just nu.
? saknar mest: svåårt
? älskar mest: sms
? mest irriterad på: simningen
? stör mig på:  simningen, elr folket 

Dagens bra&dåligt, hiss&diss.
? Bra:  helg
? Dåligt: inte så mkt
? Hiss:  att det gick bra på provet
? Diss: att tiden inte räcker till

Att göra/måste göras.
? Ikväll: kvällen är slut nu, soova
? Imorgon:  sponsorsim, studa  och hobby !
? I över morgon: studa och gymma
? Någon dag så snart som möjligt: för mycket :)

Senaste personen som.
? Sov i din säng:
  jag själv
? Såg dig gråta: mamma?
? Fick dig att gråta:  min hund skulle jag tro
? Fick dig att börja skratta: linnea tror jag ;)
? Du gick på bio med:  don´t remember.
? Skickade ett e-mail till dig:  inte kollat 
? Skickade ett sms till dig:  jennifer
? Ringde till dig?:  julia
? Gjorde dig glad: linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback