Ett välserverat styckmord

Ännu en underbar lördag-söndag med Linnea :)
Idag vet jag inte vad som hände med oss, men vaknade tidigt och tog en promenad i två och en halv timme haha. Kändes mkt mkt bra, i och för sig gick vi inte hela tiden för vi hade djupa utläggningar vid sjön också (; . Men hej anteckna typ.
Har i alla fall kommit på att tystnaden är olika på dagen och natten. Man hör att det är dag när det är dag. Som ett tyst brus som hörs i det undermedvetna, ett sus som talar om att det är dag. Det blir tystare på kvällen, men ändå hör man mer ljud då. Nej det är konstigt och jag vet inte om vi kom fram till något bra, men då är det väl som det brukar med våra samtal.

Och jag kan verkligen inte föreställa mig att inte längre vara den anonyma i det anonyma. Jag skulle inte passa in, jag hör hemma här; där ingen lägger märke till en. Men det skulle vara något, en upplevelse. Och det är värt ett försök, jag tror vi ska ta chansen.

Kommentarer
Postat av: nnea

här skulle jag oxå kommentera ;) men´minns inte vad ;haha

2007-05-10 @ 10:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback