ingen vind kan blåsa omkull oss nu

Nu är jag förjävla trött på Skene SoIS, alltid är det något! Rent ut sagt dumma i huvudet, för att citera en kär vän, och jag håller med till hundra procent. Känns otroligt nödvändigt att gå utbildningen nu, för den kommer vi ju ha stor nytta av som det ser ut i nuläget. Men visst, vill dom inte att barnen ska lära sig simma ska inte jag hindra dom. Eftersom dom verkar tycka att dom är så jävla bra kan ju dom ta hand om det själva. Man kan undra vem som har mest erfarenhet av simning. Och jag tänker aldrig mer kämpa för något i klubben. Typiskt Skene att komma på "reglerna" efteråt, det känns så otroligt rättvist. Men nu är det väl såhär och jag borde inte lägga ner energi på det, men jag blir så jävla irriterad. Det som stör mig lika mycket är att Skene SoIS har blivit världens myglarklubb, nu är det så gott som accepterat och det är ingen som reagerar. Jag menar, det har aldrig funnits i mina tankar att mygla på det sättet som alla håller på med nu. Hej vi tar lite extra vila när vi känner för det, och vi hoppar över hälften och får kramp stup i kvarten och hittar på saker för att vi ska kunna gå upp. Men varför komma till träningen överhuvud taget då?! Nej, jag fattar inte vad som hänt. Vad är skillnaden på då och nu? Är det brist på respekt eller har tränarna inte samma inflytande längre.? Jag var ju nästintill rädd för att göra något fel när jag var yngre. Visst har man väl tänkt ut saker att säga när man inte orkar simma en riktigt jobbig serie, men det kom aldrig till användning. Men nu är det ingen som drar sig för att klaga, onej verkligen inte. Och jag klarar inte av folk som försöker ha en tyken attityd men som inte klarar av det. Då kan man lika gärna vara tyst. "Men du kan ju lägga dig på bana 2 då.." "Aa, men dom bytte när jag la mig på deras bana förut och aaah" HAHA, vad hade det med saken att göra? ;) Det var dagens roligaste igår. Kanske det enda roliga också, fy fan vilket pass.
Men som det ser ut nu kommer vi ju i alla fall att slippa allt ganska snart. Det känns som en otrolig lättnad och bara av att tänka på det får jag världens kick! Men ändå kan jag inte riktigt föreställa mig det, ganska stort om man tänker efter. Två blåa bland massa gula.

Kommentarer
Postat av: nnea

och vet du ? hjag blir förbannad, och dom är helt jävla dumma i huvudet. vad är dte med dom? vem tror dom kan bättre än vi? inte för att vara sån, men ändå, vi har simmat i hundra år , och dom !? jävla dumhuvudeN !!!!

2007-05-10 @ 10:15:45
Postat av: nnea

och jag vill slippa allt, och kicken kmr när man tänker på en eventuell framtid när man är ett med DET ;) haha

2007-05-10 @ 10:16:17
Postat av: Anonym

har jag missat ngt den här veckan? eller är alla bara lika dumma i huvudet som vanligt? eb

2007-05-10 @ 18:06:23
Postat av: jag, till nnea

nej jag fattar inet hur dom tänker, men det löser la sig, pappa ska ju prata förstånd med dom haha.
jag fattar inte andra kommentaren ;)

2007-05-10 @ 23:40:29
Postat av: jag, till ajlin

du har la inte missat så mycket, mer än att den nya styrelsen är helt störd! jag blir så förbannad. dom tror sig för mkt om sig själva och betämmer dåliga saker ! och det vanliga folket är stört också !!

2007-05-10 @ 23:42:22
Postat av: till kåaa

haha, du är dryg, det stavas borås ;) skitsamma du vet egenligen. aaa a styrlesen har ett allvarligt feeL !

2007-05-11 @ 12:31:08
Postat av: Anonym

från nnea, den sista :)

2007-05-11 @ 12:31:22
Postat av: julia

jag håller med dig till 110%, de är verkligen helt störda. och jag vill verkligen att du ska vet aatt jag försöker verkligen vara en sså rättvis tränare som möjligt och se till så att det inte myglas, iaf inte för mkt. men till slut orkar man inte engagera sig i det för att det är upp till de som är på träningen att göra sitt bästa annars kan de lika gärna stanna hemma, vilket jag säger till de. Hoppas inte du ser mig som en allt för dålig tränare ..
JK,LA,KS föralltid <3

2007-05-13 @ 00:31:03
Postat av: LINNEA

jag fattar att det är jovbbigt, för dom jävla barnen är ju verklgien drygaa? va fan kmr dom dit varje dag? störda människor. vi fattar det jullebulle :)

2007-05-13 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback