Livet är en dans på rosor

men det är en dans med svåra steg.

Precis "klar" med mitt engelskaarbete nu. Jag hatar att jag alltid skjuter upp saker. Hela mitt liv är en väntan på bättre tider. Aja, det blev i alla fall riktigt kasst, skulle behövt fixa mer med det men jag pallar inte nu. Är jävligt trött och skulle verkligen behöva sova ut någon gång, men det hinner jag inte med. (:

Gymmet idag var mkt trevligt haha. Man har alltid kul med vibratormaskinerna ;) ! Och Linnea och Elin såklart.

image119
 GODNATT

Kommentarer
Postat av: elinborgtheresia,hondendärbra(:

vibratormaskinerna är världshistoriens nästa sexleksak ! helt oskyldig står den där, mitt i gymmet, så lysande och röd, precis som en godis. och ingen människa kan ha tanke på vad tanten som sitter där på och burrar håller på med.! haha !! :) alltid trevligt med dig tösabiten (TAAAANTKOMMENTAR!!), förlåt att jag knappt han säga hejdå på träningen innan, men mor väntade för vi skulle till gymmet. trodde träningen var slut halv ;)

2007-06-01 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback