Om jag hade ord för saknad

Så var underbara bästa april slut. April 2007 kan nog sammanfattas som en bland dom sjukaste månaderna i mitt liv. Det var då livet började, eller inte. Men på något sätt så blev det en liten vändning. Nej det går inte att beskriva som vanligt, men i alla fall känns det sådär att det är slut nu.

Om man ska sammanfatta helgen så var den också lyckad. Kalas hos Linnea i söndags :) Det var trevligt hehe. "Jag är helt säker på att det har funnits en GUST som heter så!!".
Det blev en traditionell promenad på kvällen också. Man kan undra om den var bra eller inte. Glömda saker väcktes till liv och minnen gjordes lite starkare. Det kan inte sluta här, det måste fortsätta. På något sätt i alla fall.

Igår, valborgsmässoafton, var vi hos Oscar och firade honom och Viktor. Det var trevligt. Stundtals mycket trevligt :) Nattliga promenader är oerhört gött. Jag älskar det. Leifing, hehe. Kändes lite läskigt ibland att vi var förföljda, men man kan ju undra vad vissa har för liv om dom inte har bättre för sig. Dom var bra på att smyga också haha. 
Vi hade ganska stora problem med att komma på vad vi skulle klä ut oss till. Men löste sig hyfsat till slut. "Kan vi inte vara grönsaker? Typ, en sockerbit!?" Och det är jobbigt att känna sig som en fjortis. Men nej, det blev bra till slut och det var bra att vi stannade även om det kändes jobbigt ett tag. ;) Hej pepparkaksgubbar.

Jag har en klump i magen, och har ingen aning om varför. På något vis känns det vemodigt. Kan det vara april som är slut? Nej, det tror jag inte. Har kanske egentligen rätt bra koll på vad det är men vill dölja det för mig själv, så jag förnekar det. Aja, allt blir bra så småningom. Kanske imorgon, kanske inte. I alla fall har träden blivit gröna, blommorna har slått ut och det har börjat lukta sommar - Det gör livet en smula lättare.

Känns bra att vi har blivit beroende av Shell ;)
"Det var något jag skulle ta av mig... Just det; mitt hår !!"

Kommentarer
Postat av: nnea ;)

det är alltid så mkt som man vill kommentera, men så kmr den här lilla vita rutan och helt plötsligt finns det inga ord, kasnke borde sitta och göra hundra glada gubbar? ajaa fattar iaf. och jag tkr med det är keligt att april är slut för april är bäääääääst, men sommaren07, det kan nästan bara bli bättre. och lätt att det inte är slut, om det skulle vara det på ett sätt , så finns det hundra andra, helt säker ! :)
du är bäst,

2007-05-01 @ 23:00:21
Postat av: kläära

Nu när jag läste din kommentar kom den där gråtfärdigheten igen. Och ett stort stort leende. Du gör mig konstig :) Du kan slå dig i backen på att sommaren kommer bli UNDERBAR, allt blir det man gör det till; Vi gör den bäst!

2007-05-02 @ 10:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback