rusningstrafik

Nu är det alldeles för sent, borde sovit för längsen. Men idag har jag inte fastnat här för msn (framsteg) utan för att jag är seriös och studar. Känner mig ganska klar för dagen, jag har varit duktig. Och eftersom jag ändå kommer vara död imorgon spelar det väl ingen roll om jag slösar tio minuter till på att skriva en meningslös blogg. Jag känner mig inte trött för fem öre, det är inte bra. Jag önskar jag var en morgonmänniska istället. Eller kanske inte.

DAGENS HUMÖR: Trött och typ tom
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, t-shirt och kofta
DAGENS FRISYR: Skitful simfrisyr som jag har stört mig på hela dagen.
DAGENS MUSIK: Lars Winnerbäck
DAGENS SAKNAD: Jag vill nog inte inse det.
DAGENS LÄNGTAN: Till dagarna då utbildningen är ;)
DAGENS HAT: Att allt stud kommer på en gång 

DAGENS ÄLSKA: uppiggande sms
DAGENS VILL: ha sommarlov
DAGENS VILLE INTE: leta sponsorer
DAGENS MYS: den här dagen var omysigast på läänge.!
DAGENS GÅ UPP: halv åtta, försent.
DAGENS VILLE VERKLIGEN INTE: studa
DAGENS JAG ÄR: svårt att sätta fingret på
DAGENS MAT: ngn fläskfilégryta och pasta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback