.

heeeej,
jag är  jag måste skriva blogg å t klara.
hon sover hnärstan, ohc vi behöver rapport,
så jag rapporterar.
vi fick ett infall. så nu är det lite sådär ,, hihi :)
klara har  pratat med en BF och har lite ångest,
jag har inte ångest för det är bara jag som går sp hihi :)
vivar lite väl sådär och då kan det bli så,, och det äör ju rätt kul. nästa helg händer det grejer har vi hört, dessvärre är det crawlskole avslutningt och barracuda!!!!!! men  men , dettta krm nog raderas imorong
och nu ska vi kika andra avenyn för det är bra och kim är snygg ,
sov gottt hihi (:
/ klaras hemliga vän, den är okänd
och bild pllar man inte, det är svårt såhär mitt i natten "!! (::::

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha underbart bra "rapport" ;)

Postat av: ägaren

haha, mycket mycket. du är bra på att vra hemlig när du är full ;)

2007-11-20 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback