håll ut, jag behöver dig

jag är kass på att blogga, jag vet.
men just nu funkar inte bilddagboken och datanörd som jag är får jag slösa min tid på ett blogginlägg istället.

imorgon börjar skolan igen efter lovet.
vad har jag åstadkommit under veckan? inte så mycket som jag borde ha gjort antagligen, men det har ändå varit trevligt. tiden har mestadels spenderats i simhallen och med linnea. 9 timmars knarkande av en viss tv-serie ;)
det känns så totalt onödigt att blogga, hur intressant är det att läsa om vad jag har gjort liksom. och vad annars ska jag skriva? nej, tack och hej. jag lägger nog ner det igen.

Kommentarer
Postat av: eeeeeelin

haha jag med, blogg är jobbigt. roligare å läsa andras. iaf vissa. puss på dig älskling.!

2007-11-06 @ 17:45:55
Postat av: Plättan

Men jag vill läsa! Lägg inte ner bloggen, tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback