Det är kallt. (;

Hittade lite vimmelbilder från kullaberg på efterfesten, dock var jag inte med på en enda. Kanske var bäst det haha.
image187
snyggjulia och anna - tack för förfesten ;)
image188
julia var tydligen populär. (:  förlåt för att jag antagligen inte var rolig och för att du fick ödsla tid på att leta efter mig i flera timmar . Men nästa gång (för joo, det ska bli en nästa gång julia!) ska jag gottgöra det.
image189
Hanna, jag saknar dig. Det var trevligt att träffa dig två (sju :P) gånger i fredags haha. Men vi borde träffas på riktigt snart, umgås, det är alldeles för längesen.

Kommentarer
Postat av: JK

Jaaaa, det ska bli en nästa gång K.S! Men inte efter det om du försvinner då : /
<3

2007-09-06 @ 11:23:16
Postat av: KS

HAH, jag ska inte försvinna. Isf säger jag till först :)

2007-09-06 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback